OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ODBYCIA STAŻU
Burmistrz Wolsztyna zaprasza osoby chętne do odbycia stażu na stanowisku pracownika administracyjnego w Urzędzie Miejskim w Wolsztynie do składania ofert.
Oferty powinny zawierać:
- CV,
- kopie ostatniego dyplomu ukończenia szkoły lub uczelni wyższej,
- kopie ewentualnych zaświadczeń ukończenia kursów i szkoleń.
Oferty należy składać do 13 marca 2019 r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wolsztynie. Ogłoszenie dotyczy osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wolsztynie.
Proponowany termin rozpoczęcia stażu: marzec/kwiecień 2019 r.
Osoba do kontaktu: Anna Nawracała, tel. (68) 347 45 08, pok. 35.
Dokumenty aplikacyjne (CV) – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą: „Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb przeprowadzenia rekrutacji.”
Burmistrz Wolsztyna
/-/ Wojciech Lis
Wolsztyn, 2019–02–28