W miesiącu sierpniu b.r. przeprowadzono i rozstrzygnięto zamówienie publiczne na zadanie pod nazwą: „Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Wolsztyn”, a w dniu 14 sierpnia 2017 r. podpisano umowę z firmą City Parking Group S.A., ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz na okres od 17.09.2017 r. do 15.03.2019r.
Zakres zamówienia uległ rozszerzeniu w stosunku do poprzedniej umowy o wprowadzenie systemu informacji parkingowej polegającej na kontroli zajętości stanowisk parkingowych z wykorzystaniem czujników zamontowanych na miejscach postojowych na Rynku w Wolsztynie (41 miejsc w tym 4 miejsca dla osób niepełnosprawnych).
Informacja w tym zakresie będzie przekazywana z czujników połączonych z systemem informatycznym na tablice zmiennej treści, które zostały zlokalizowane przed wjazdami do SPP – na ulicy Drzymały i ulicy 5 Stycznia.
Zgodnie z terminami określonymi w zawartej umowie system zacznie działać najpóźniej do 13 grudnia 2017 r.