Uprzejmie informujemy, że Związek Międzygminny „Obra” rozpoczął nabór wniosków na usunięcie w roku 2017 wyrobów zawierających azbest (wza), znajdujących się na nieruchomościach będących własnością osób fizycznych. Nieruchomości muszą być zlokalizowane na terenie gmin: Przemęt lub Siedlec lub Wolsztyn. Termin składania wniosków upływa z dniem 31 grudnia br. Wniosek można składać osobiście w biurze ZM „Obra” lub pobrać wraz z załącznikami z naszej strony internetowej www.zmobra.pl zakładka :”AZBEST-dofinansowanie, wymagania, dokumenty do pobrania” i po wypełnieniu przesłać pocztą na nasz adres:
Związek Międzygminny „Obra”
Berzyna 6,
64 – 200 Wolsztyn.
Szczegółowych informacji udzielamy telefonicznie pod nr tel. (68) 347 42 70 lub za pomocą poczty elektronicznej zmobra@wolsztyn.pl.
Właścicielom nieruchomości na których znajdują się wza przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, są oni zobowiązani do składania w terminie do 31 stycznia informacji o wyrobach zawierających azbest – druk dostępny na naszej stronie internetowej. W zależności od stopnia zużycia informację tę przekłada się co roku lub raz na pięć lat.
Sprawy usuwania wza prowadzi p. Eleonora Mikołajczak.